Navidezna resničnost (VR) se vse bolj vključuje v naš vsakdan, še posebej s prihodom samostojnih naprav VR, ki niso vezane na uporabo telefona ali računalnika. Z vse večjim krogom uporabnikov pa se veča tudi potreba po dobrih in smiselnih aplikacijah, ki s pomočjo navidezne resničnosti predstavijo izbrano vsebino. V okviru izobraževanja bomo spoznali čiste osnove razvoja aplikacij za navidezno resničnost v okolju Unity3D. Glavni cilj izobraževanja je tako udeležence seznaniti s tehnologijo navidezne resničnosti in z osnovami razvoja ustreznih aplikacij. Spoznali se bomo s sistemom HTC Vive, enega izmed bolj popularnih sistemov za navidezno resničnost. Tekom delavnice bomo spoznali na kaj moramo paziti pri razvoju VR aplikacij.

Vsebina:

Razvoj aplikacij za VR bomo spoznavali v navezavi z orodjem Unity3D:

  • pregled osnov uporabe orodja Unity3D,
  • spoznavanje z navidezno resničnostjo,
  • osnove delovanja sistemov za navidezno resničnost,
  • enostavna aplikacija za navidezno resničnost,
  • interakcija v navidezni resničnosti,
  • načrtovanje prostora in akcij v navidezni resničnosti,
  • omejitve pri implementaciji.

Za koga?

Izobraževanje je namenjeno tistim, ki še niso razvijali aplikacij za VR in si želijo pridobiti takšne izkušnje.

Po izobraževanju boste …

… razumeli osnove delovanja sistemov za navidezno resničnost.

… znali razviti lastno VR aplikacijo za različne sisteme navidezne resničnosti.

… znali načrtovati ustrezne ideje za realizacijo v navidezni resničnosti.

… poznali možne načine interakcije v sistemih za navidezno resničnost.

… poznali omejitve na katere je potrebno paziti pri razvoju aplikacij za VR.

Predznanja:

Za udeležbo je pričakovano osnovno poznavanje okolja Unity3D (po dogovoru, se lahko delavnica razširi in zajame tudi potrebno predznanje).

Trajanje:

  • 1-2 x 6 šolskih ur
  • Delavnica je lahko prilagojena za tiste, ki okolja Unity3D še ne poznajo (2 dni) ali tiste, ki že poznajo osnove okolja in si želijo znanje dodatno nadgraditi (1 dan).

Izvajalci: