Navidezna resničnost (VR) se vse bolj vključuje v naš vsakdan, še posebej s prihodom samostojnih naprav VR, ki niso vezane na uporabo telefona ali računalnika. Z vse večjim krogom uporabnikov pa se veča tudi potreba po dobrih in smiselnih aplikacijah, ki s pomočjo navidezne resničnosti predstavijo izbrano vsebino. V okviru izobraževanja bomo spoznali čiste osnove razvoja aplikacij za navidezno resničnost v okolju Unity3D. Glavni cilj izobraževanja je tako udeležence seznaniti s tehnologijo navidezne resničnosti in z osnovami razvoja ustreznih aplikacij. Spoznali se bomo s sistemom HTC Vive, enega izmed bolj popularnih sistemov za navidezno resničnost. Tekom delavnice bomo spoznali na kaj moramo paziti pri razvoju VR aplikacij.
Vsebina:
Razvoj aplikacij za VR bomo spoznavali v navezavi z orodjem Unity3D:
- pregled osnov uporabe orodja Unity3D,
- spoznavanje z navidezno resničnostjo,
- osnove delovanja sistemov za navidezno resničnost,
- enostavna aplikacija za navidezno resničnost,
- interakcija v navidezni resničnosti,
- načrtovanje prostora in akcij v navidezni resničnosti,
- omejitve pri implementaciji.
Za koga?
Izobraževanje je namenjeno tistim, ki še niso razvijali aplikacij za VR in si želijo pridobiti takšne izkušnje.
Po izobraževanju boste …
… razumeli osnove delovanja sistemov za navidezno resničnost.
… znali razviti lastno VR aplikacijo za različne sisteme navidezne resničnosti.
… znali načrtovati ustrezne ideje za realizacijo v navidezni resničnosti.
… poznali možne načine interakcije v sistemih za navidezno resničnost.
… poznali omejitve na katere je potrebno paziti pri razvoju aplikacij za VR.
Predznanja:
Za udeležbo je pričakovano osnovno poznavanje okolja Unity3D (po dogovoru, se lahko delavnica razširi in zajame tudi potrebno predznanje).
Trajanje:
- 1-2 x 6 šolskih ur
- Delavnica je lahko prilagojena za tiste, ki okolja Unity3D še ne poznajo (2 dni) ali tiste, ki že poznajo osnove okolja in si želijo znanje dodatno nadgraditi (1 dan).