Dandanes zahtevne grafične aplikacije delujejo tudi v spletnih brskalnikih predvsem po zaslugi vmesnika WebGL. Običajno se WebGL uporablja za 3D vizualizacije, primeren pa je tudi za bolj splošno vzporedno računanje. Medtem ko se začetni tečaji v glavnem osredotočajo na osnove 3D grafike, je to izobraževanje namenjeno tistim, ki bi radi WebGL spoznali bolj podrobno in z njim pospešili računanje na končnih napravah.
Izobraževanje bo potekalo v sredah, 5., 12. in 19 februarja, od 16.30 do 20.30 ure v Akademiji FRI (Večna pot 113). Z nami bo Žiga Lesar, mag.
Prijave potekajo do 3. 2. 2020.
Prijavnina:
- Posamezniki: 350 € + DDV
- Člani Kluba alumnov UL in zaposleni na UL: 15% popust
- Člani Kluba alumnov FRI: 20% popust
- Partnerji Akademije FRI: 30% popust
- Študenti: 150 € + DDV
Cena zajema:
- izvedbo izobraževanja,
- zapiske z dodatno razlago, ilustracijami in primeri,
- certifikat Akademije FRI,
- malico.
Vsebina:
- pregled vmesnika WebGL:
- cevovod,
- primitivi,
- senčenje,
- zgradba senčilnikov,
- vrste podatkov.
- prenos podatkov na GPE,
- teksture in vzorčenje,
- praktične omejitve,
- standardne razširitve,
- priprava na produkcijsko okolje,
- optimizacija s primeri,
- praktično delo, vaje.
Za koga?
Izobraževanje je namenjeno predvsem (toda ne izključno) tistim, ki:
- menijo, da JavaScript pogosto ni dovolj hiter,
- bi radi svojim spletnim stranem dodali posebne efekte,
- se pri svojem delu srečujejo z 2D ali 3D vizualizacijami,
- se ukvarjajo z računalniškimi igrami,
- bi radi strojno pospešili splošne računske naloge (npr. strojno učenje), ali
- bi radi, da njihove aplikacije delujejo na namiznih in mobilnih napravah.
Po izobraževanju boste …
… razumeli natančno zgradbo vmesnika WebGL.
… znali strojno pospeševati poljubne računske naloge.
… znali uporabljati WebGL tudi za grafične aplikacije.
… lahko izdelovali hitre vzporedne aplikacije, ki delujejo v vseh sodobnih spletnih brskalnikih.
Predznanja:
Poznavanje jezika Javascript.