Dandanes zahtevne grafične aplikacije delujejo tudi v spletnih brskalnikih predvsem po zaslugi vmesnika WebGL. Običajno se WebGL uporablja za 3D vizualizacije, primeren pa je tudi za bolj splošno vzporedno računanje. Medtem ko se začetni tečaji v glavnem osredotočajo na osnove 3D grafike, je to izobraževanje namenjeno tistim, ki bi radi WebGL spoznali bolj podrobno in z njim pospešili računanje na končnih napravah.

Izobraževanje bo potekalo v sredah, 5., 12. in 19 februarja, od 16.30 do 20.30 ure v Akademiji FRI (Večna pot 113). Z nami bo Žiga Lesar, mag.

Prijave potekajo do 3. 2. 2020.

Prijavnina:

  • Posamezniki: 350 € + DDV
  • Člani Kluba alumnov UL in zaposleni na UL: 15% popust
  • Člani Kluba alumnov FRI: 20% popust
  • Partnerji Akademije FRI: 30% popust
  • Študenti: 150 € + DDV

Cena zajema:

  • izvedbo izobraževanja,
  • zapiske z dodatno razlago, ilustracijami in primeri,
  • certifikat Akademije FRI,
  • malico.

Vsebina:

  • pregled vmesnika WebGL:
  • cevovod,
  • primitivi,
  • senčenje,
  • zgradba senčilnikov,
  • vrste podatkov.
  • prenos podatkov na GPE,
  • teksture in vzorčenje,
  • praktične omejitve,
  • standardne razširitve,
  • priprava na produkcijsko okolje,
  • optimizacija s primeri,
  • praktično delo, vaje.

Za koga?

Izobraževanje je namenjeno predvsem (toda ne izključno) tistim, ki:

  • menijo, da JavaScript pogosto ni dovolj hiter,
  • bi radi svojim spletnim stranem dodali posebne efekte,
  • se pri svojem delu srečujejo z 2D ali 3D vizualizacijami,
  • se ukvarjajo z računalniškimi igrami,
  • bi radi strojno pospešili splošne računske naloge (npr. strojno učenje), ali
  • bi radi, da njihove aplikacije delujejo na namiznih in mobilnih napravah.

Po izobraževanju boste …

… razumeli natančno zgradbo vmesnika WebGL.

… znali strojno pospeševati poljubne računske naloge.

… znali uporabljati WebGL tudi za grafične aplikacije.

… lahko izdelovali hitre vzporedne aplikacije, ki delujejo v vseh sodobnih spletnih brskalnikih.

Predznanja:

Poznavanje jezika Javascript.